Ejendomsinspektøren
Den daglige drift varetages af ejendomsinspektøren, som hedder Ejner Svendsen. Ejendomsinspektøren har ikke nogen fast tid, hvor du kan møde ham i Bavnehøj Park, men du kan på hverdage mellem klokken 8 og 16 kontakte ham på
E-mail ejnersvendsen@msn.com
Ejendomsinspektørens opgaver
Ejendomsinspektørens opgaver består primært i at planlægger, koordinere og følge op på de nødvendige aktiviteter i Bavnehøj Park, hvorimod selve disse aktiviteter typisk udføres af underleverandører. Det drejer sig om vedligehold af bygningerne, pasning af de grønne områder, flisearbejde etc.Herudover kontrollerer ejendomsinspektøren jævnligt, om der generelt ser ordentligt ud, om affaldsbeholdere bliver tømt samt om beboerne i almindelighed overholder gældende regler. Dette medfører desværre til en vis grad, at det er ejendomsinspektøren, der rydder op efter beboerne.
Ejendomsinspektøren arbejder primært for ejerforeningen i Bavnehøj Park, men har desuden nogle praktiske opgaver i forbindelse med syning af lejelejligheder i forbindelse med fraflytning. Disse opgaver betales særskilt af udlejeren for disse lejligheder.
Vedligehold
Du kan rette henvendelser vedrørende indvendigt og udvendigt vedligehold af fællesområderne direkte til Ejendomsinspektøren, enten telefonisk eller via email.Indvendigt vedligehold omfatter bl.a. vaskerierne med vaskemaskiner, tørretumbler, affugtere, pulterrum og lys i opgangene. Men ikke selve lejlighederne.
Udvendigt vedligehold omfatter bygningernes facader, fundamenter, altaner, tage, vinduer og døre. Desuden de grønne områder, veje, flisearealer, affaldsområder, kloakker, afløb og belysning.
Akut opstået skade
Akutte skader kan fx være brud på et vandrør, tilstoppet kloak eller kortslutning i el-hovedinstallationen.
Inden for normal arbejdstid skal du kontakte ejendomsinspektøren på telefon 31160656.
Uden for normal arbejdstid skal du kontakte Pro Skadesservice på telefon 42707030.
Du skal være klar over, at i de tilfælde, hvor henvendelsen ikke viser sig at være uopsættelig, vil du selv skulle betale omkostningerne til entreprenøren.
Eksempler på ikke-akutte hændelser: Ingen varme i radiatorerne, ingen strøm i enkelte stikkontakter eller intet udendørs lys.
Såfremt et tilstoppet toilet viser sig at være selvforskyldt, skal du selv dække udgiften til rensning.
For lejere
Som lejer kan du endvidere kontakte ejendomsinspektøren i tilfælde af alle problemer med lejligheden, fx stoppede afløb, løbende toiletter, radiatorer, termostater og varmemålere.Hvis du vil have tilladelse til at bruge penge fra konto for indvendig vedligeholdelse, godkendelse af regninger vedrørende indvendig vedligeholdelse eller spørgsmål vedrørende opkrævning af husleje, betaling af varme eller aftale om leje af ekstra kælderrum, så skal du i stedet kontakte
I kontortiden 8-16 på telefon 33338282
Eller via email til mda@cej.dk
Håndværkere
Det foretrækkes, at du benytter håndværkere med kendskab til ejendommen:- Bagger låse & Alarm - telefon 38 79 79 79
- KloAgger - telefon 53 53 22 44
- Vagn & Lars Johansen - telefon 40 43 22 45
- Brdr. Fuglsang VVS A/S - telefon 44 68 72 00
- Tømrerfirmaet MS ApS - telefon 51 25 39 10
- Glarmesterfirmaet Ruder Konge - telefon 23 74 10 00
- Kiltin - telefon 47 10 72 00
- Aktiv Skade & byggeservice ApS (døgnvagt) - telefon 42 40 91 12
Såfremt det er nødvendigt at afbryde strøm, vand eller varme, skal du give ejendomsinspektøren besked herom hurtigst muligt.
Du skal informeres om arbejdet ved et opslag i opgangen i god tid før arbejdet påbegyndes, gerne 5 arbejdsdage før.
Skulle der være udført mangelfuld eller ingen oprydning efter håndværkere, bedes du meddele dette til ejendomsinspektøren.